
Δανειστική Βιβλιοθήκη για Γονείς_ 1ο Νηπιαγωγείο Σερρών: "Από το Εγώ-Βιβλίο στο Βιβλιοθηκ -Όλοι"
Σάββατο 22 Μαρτίου 2025
Η γωνιά μας είναι επιπλέον έτοιμη
<
H γωνιά της Δανειστικής Βιβλιοθήκης για Γονείς είναι έτοιμη!!
Τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό! Μετά από συζήτηση όλες τους οι σκέψεις καταγράφηκαν σε χαρτί του μέτρου και αποτέλεσαν τον καμβά πάνω στον οποίο στήθηκε όλο το σκηνικό!!!
href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiRmai_HA68C1uA2M3K6WuSZ5oZcWBe4WSNyhCl3YE2InEnHVtKpdkCmOaErR4pllXM86OXHJwiFzxuMW1CdDuuRXkjXz5jDJfvw2dDVB5IAfY9y_qbMgCNcwhjpd9gDmD3EFDNMyqNNzWVqwQAXHHNbdiDgyT_rPZfiQt_nHTbqpmK4lyJtCUc3hzwU2vz/s2048/%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF%20%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B7%CF%82.jpg" style="display: block; padding: 1em 0; text-align: center; ">

Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)